Hoeren Forum
Lees ervaringen over hoeren in Nederland en Belgie

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Svetlana sexy dame Bergen op Zoom

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Noord Brabant Provincie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Heubach

PostPosted: Mon Nov 06, 2017 5:34 pm    Post subject: Svetlana sexy dame Bergen op Zoom Reply with quote

Wil je afspreken met een ervaren dame die weet hoe ze een man moet gaan verwennen? Ik heb vandaag zin en ben lekker geil. Ik hou van gebeft worden, nat pijpen, zoenen, massage geven en natuurlijk lekker vrijen. Ik ontvang zeer discreet. Bel me of stuur een berichtje via whats app om af te spreken!

Let op: ik heb nu blond haar! Prijzen: 15 min - 50 euro, 30 min - 70 euro, 1 uur - 120 euro Pzc is incl. Cim of Cif 20 extra, Rollenspel of Soft SM 50 extra Mogelijkheden: aftrekken highclass companion intiem klaarkomen in mond soft SM klaarkomen op gezicht speciale kledingverzoeken massage met hoogtepunt tongzoenen beffen penismassage pijpen pijpen deepthroat pijpen zonder condoom vingeren zoenen.

Tot snel schatjes

http://www.tippelgids.nl/hoeren/noord-brabant/bergen-op-zoom/svetlana/

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Noord Brabant Provincie All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum