Hoeren Forum
Lees ervaringen over hoeren in Nederland en Belgie

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Liefke, prive ontvangst hoertje Gelmaarden

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> V-Brabant Provincie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Heubach

PostPosted: Fri Sep 07, 2012 6:37 pm    Post subject: Liefke, prive ontvangst hoertje Gelmaarden Reply with quote

Hey lieve schatten. Wie houd er net als ik van het voorspel, zoals elkaars lichaam verkennen al likkend, strelend, kussend.. ik hou ook wel van het intieme maar graag eerst intens genieten van het spel ervoor.

Wat kan er allemaal, wel alles wat met normale aangename sex te maken heeft zoals tongzoenen, beffen, vingeren, meerdere orgasmes, klaarkomen in de mond, pzc, het intieme wel met condoom. Dus heel veel behalve extremiteiten....het zachte , het tedere en het opbouwende van een stomende vrijpartij, dat is wat ik steeds opnieuw wil ervaren bij een afspraakje.

Ik kan alle dagen ontvangen vanaf 9h30 tot17h, en van 18h30 tot 20h30 en 1 weekend op 2 kan ik zaterdag's vanaf 14h tot 21h ook wel ontvangen. Ik woon in een gezellig huisje in galmaarden, waar ik discreet kan ontvangen. Graag een beetje van tevoren plannen, daar ik niet aan de lopende band date, omdat ik er ook steeds zelf wil van genieten..

Je kan bij mij terecht voor een halfuurtje , een uurtje...of langer dus lieverdje, heb je interesse om me eens te ontmoeten, dan kan je me mailen, bellen of smssen, als je me belt in de vroege voormiddag dan maak je mss kans om de dag zelf nog te komen. Heel veel liefs xxx en tot gauw

Liefke xxxx

Kom in contact met Liefke uit Gelmaarden

Lees wat anderen hebben meegemaakt met Liefke uit Gelmaarden

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> V-Brabant Provincie All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum