Hoeren Forum
Lees ervaringen over hoeren in Nederland en Belgie

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Amsterdam prive, Bianca

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Noord Holland Provincie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Daniel

PostPosted: Mon Sep 27, 2010 4:26 am    Post subject: Amsterdam prive, Bianca Reply with quote

Bianca is een echte geile en mooie meid die prive in Amsterdam ontvangt. Wat een heerlijke tieten heeft die meid seg. Ben bij haar geweest en ik dacht eerst dat ze wel arrogant zou zijn, maar dat bleek dus helemaal niet zo te zijn. Gewoon een aardige meid die er ook nog goed uitziet.

Bianca prive meid Amsterdam

Lees meer over Bianca in Amsterdam
Back to top
View user's profile Send private message
Baas B

PostPosted: Sat Jan 22, 2011 5:29 am    Post subject: Reply with quote

Bianca is inderdaad een lekkertje. Heerlijk kontje, grote borsten. Borsten zijn helaas wel fake, maar deze dame in ieder geval niet. Ze deed alles gewoon lekker met gevoel.
Back to top
Titbanger

PostPosted: Wed Oct 03, 2012 6:36 pm    Post subject: Heerlijke tieten Reply with quote

Bianca is en van de favorieten van Titbanger. Ik heb het genot gehad om haar een keertje lekker tussen die tieten te neuken. Ze heeft echte grote balonnen, ze zijn een beetje hard, maar dat was mijn lul natuurlijk ook. Very Happy
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Noord Holland Provincie All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum