Hoeren Forum
Lees ervaringen over hoeren in Nederland en Belgie

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Noordkwartier Brussel

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> V-Brabant Provincie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
hoerenforum
Site Admin

PostPosted: Mon May 12, 2008 1:26 pm    Post subject: Noordkwartier Brussel Reply with quote

In Brussel bevind de raamprostitutie zich in het Noordkwartier rondom het station Gare du Nord. De dames zijn te vinden in de Aarschotstraat (rue d'Aerschot), Linnestraat (Rue Linne) en Plantenstraat (Rue des plantes).

Lees meer recensies over de hoertjes op het Noord Station

Last edited by hoerenforum on Sat Mar 13, 2010 11:20 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Yvo

PostPosted: Wed May 20, 2009 12:56 pm    Post subject: Reply with quote

Regelmatig ga ik naar de hoeren in Brussel. Dan doe ik 69. Ik lik over hun natte
kutje. Dat vind ik fijn. Ik word er heet van.
Back to top
Raoul

PostPosted: Wed Mar 17, 2010 5:54 pm    Post subject: Reply with quote

Je komt er heel makkelijk met de trein. Gewoon naar het Noordstation en de straten zijn direct bij de uitgang, je moet alleen even het hoekje om. ik loop er5 altijd even rond en vaak zit er niet echt wat, maar af en toe ontmoet je er een leuke meid.
Back to top
Mesmaeker

PostPosted: Thu May 27, 2010 4:37 am    Post subject: Reply with quote

In rue Linne zit een latina meid die ik al jaren bezoek. Haar naam is monica. Aan te raden, verder vindt ik de dames daar niet echt bijzonder.
Back to top
Daddy Cool

PostPosted: Sun Dec 12, 2010 3:34 am    Post subject: Reply with quote

Handig kaartje met alle raambuurten
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Jay Z

PostPosted: Tue Mar 05, 2013 1:51 am    Post subject: Aarschotstraat, nummer 138 Lorie (Roemeens) Reply with quote

Ben bij de Roemeense Lorie geweest in de Aarschotstraat, ze staat daar op nummertje 138. Ze is een lekkere meid met zwart haar en ze spreekt alleen maar Frans. Ze doet alles met condoom en ze kan vooral erg lekker pijpen. Ze zoog mijn lul al bijna leeg in het begin, maar gelukkig had ik nog tijd om haar even stevig te neuken. Lorie is een erg lekkere meid die ik zeker kan aanraden. Ze is een jaartje of 23 geloof ik.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> V-Brabant Provincie All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum