Hoeren Forum
Lees ervaringen over hoeren in Nederland en Belgie

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Recklinghausen, Blitzkuhlenstrasse

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> FKK
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Roberto

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 6:41 pm    Post subject: Recklinghausen, Blitzkuhlenstrasse Reply with quote

Een van mijn favoriete FKK's waar ik regelmatig ga kijken is Vila Romantika in Recklinghausen aan de Blitzkuhlenstrasse. Sinds jaar en dag heb ik daar hele lekkere ervaringen opgedaan met Svenja. Svenja is een erg geile meid met lang donker haar die me altijd helemaal leeg zuigt. Ze is de laatste tijd wat dikker geworden, en dat is jammer, maar ze is nog steeds een erg geile meid.
Back to top
View user's profile Send private message
Mad Max

PostPosted: Thu Jan 06, 2005 9:53 am    Post subject: Reply with quote

Een andere meid die ook al een hele tijd in Recklinghausen zit is Sandra. Ze is net als Svenja ook een beetje aangekomen, maar ook nog erg geil. Ze gebruikt ook een klein fibratortje die ze in je kont steekt als je dat wilt. Dat geeft een erg lekker gevoel.

Als je daar bent moet je er maar eens naar vragen. Sandra geniet daar ook van.
Back to top
Droopy
Guest

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 1:37 am    Post subject: Reply with quote

Er zit daar ook een hele lekkere turkse meid. Haar naam is Ebru. Ik ken Sandra en Svenja wel, maar die worden nu oud. Het is dus tijd voor nieuwe en knakkige meisjes, oftewel Ebru
Back to top
voodoo
Guest

PostPosted: Fri Mar 11, 2005 12:24 am    Post subject: oud? Reply with quote

ja, en jij wordt niet ouder zeker?

pretentieuze zak
Back to top
Guest

PostPosted: Sat Mar 12, 2005 9:56 am    Post subject: Reply with quote

Hoezo is Droopy een pretentieuze zak. Als mijn auto oud en versleten is ruil ik hem toch ook in. Het gaat hier om een zakelijke transactie. Het is dus niet belangrijk of Droopy zelf oud is.
Back to top
Roberto

PostPosted: Wed Mar 23, 2005 11:01 pm    Post subject: Reply with quote

Ik ben weer lekker bij Svenja geweest. Ze blijft echt een geile meid. ze vertelde me dat haar familie de oorsprong heeft in RoemeniŽ. Ze is dus een lekkere Roemeense Duitse. Ik heb weer al mijn zaad in haar mondje mogen spuiten.
Back to top
Big lover

PostPosted: Sun Jun 05, 2005 10:12 pm    Post subject: Reply with quote

Svenja is zoals hier al beschreven een echte geile top meid. ze is wat in lichaam veranderd ten nadele van haar, maar ze pijpt nog steeds als de beste. Ik hoop haar snel weer eens te zien.
Back to top
Rikkert
Guest

PostPosted: Sat Oct 15, 2005 4:25 pm    Post subject: Reply with quote

InnRecklinghausen zitten nog steeds lekkere meiden. Voor mij is al jarenlang Claudia een echte topper. Ze zit meestal rechts om het hoekje als je binnen komt. Claudia is een volslanke sexgodin die je echt super lekker kan pijpen. Echt een geil beest.
Back to top
Mick
Guest

PostPosted: Wed Jan 04, 2006 1:31 am    Post subject: Reply with quote

Weet iemand of Svenja nog steeds werkt in Recklinghausen. Ze was wat mij betreft toch altijd de lekkerste meid daar, maar wil graag weten of ze nog werkt voordat ik dat hele eind daar naartoe ga rijden.
Back to top
Luther

PostPosted: Sat Mar 25, 2006 10:34 am    Post subject: Reply with quote

Ik ben ook wel benieuwd of Svenja nog werkt. Ik was vorige week daar en heb vergeten te vragen of ze er nog is. Ze was er toen in ieder geval niet.
Back to top
Mad Max

PostPosted: Mon Jul 13, 2009 8:14 am    Post subject: Reply with quote

Is iemand hier de laatste tijd nog wel eens geweest. Ik wil graag weer een keer de grens over en vroeg me af of er nog wat te beleven valt in Recklinghausen.
Back to top
Luther

PostPosted: Thu Nov 16, 2017 8:56 pm    Post subject: Reply with quote

Heren, na lange afwezigheid in Duitsland ben ik vorige week weer eens gaan kijken in Recklinghausen. Helaas viel het daar erg tegen. Er waren 6 dames aanwezig en niet eentje was echt de moeite waard.

Ik had al twee kruisjes afgemaakt, dus ben toch maar naar de kamer gegaan voor een trio met twee van de dames. Was niet verkeerd, maar ook niet echt geil.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> FKK All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum