Hoeren Forum
Lees ervaringen over hoeren in Nederland en Belgie

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Hazegras Oostende

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> W-Vlaanderen Provincie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
richard3456

PostPosted: Sun May 11, 2008 12:16 pm    Post subject: Hazegras Oostende Reply with quote

De raambuurt in Oostende wordt ook het Hazegras genoemd. De vitrines bevinden zich rondom de Oesterbankstraat en de Vooruitgangstraat.

Lees meer ervaringen over de meiden op het Hazegras
Back to top
View user's profile Send private message
Ringo

PostPosted: Thu Mar 11, 2010 3:45 am    Post subject: Naomie , Vrijhavenstraat Reply with quote

Aan het begin van de vrijhavenstraat achter het middelste raam zit Naomie. Afrikaanse dame waar ik nu 2 keer geweest ben. De eerste keer was leuk, de tweede keer nog leuker. Ontspannen hoer met een lekker kontje en ze wordt echt nat als je haar op wind!
Back to top
Daddy Cool

PostPosted: Sun Dec 12, 2010 3:35 am    Post subject: Reply with quote

Handig kaartje met alle raambuurten
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Draaikont

PostPosted: Sat Oct 29, 2011 10:38 pm    Post subject: Oesterbankstraat, Angela Reply with quote

In de Oesterbankstraat in Oostende als je vanaf de slagerij gelopen komt aan de linkerkant achterin de straat bij de ramen met de verhoogde trappen werkt Angela. Lekkere latina dame die zeer goed kan pijpen. Dit doet ze met condoom, maar met gevoel. Ik spoot al snel het condoom vol.

Ik heb 50 euro betaald voor deze lekker pijp sessie.
Back to top
Woutertje

PostPosted: Wed May 09, 2012 11:58 am    Post subject: Vooruitgangstraat 2b Paola doet ook anaal Reply with quote

Paola is een lekkere Albanese dame in de Vooruitgangstraat. Ik ben er een aantal keren geweest en het lijkt er op dat het steeds beter wordt bij haar. Je mag haar ook anaal neuken!
Back to top
Dwaler

PostPosted: Wed Apr 03, 2013 5:00 am    Post subject: Nikki Tjechische Vooruitgang straat Reply with quote

Op de Vooruitgangstraat heb ik lekker met Nikki geneukt, op nummer 16/2. Ze is een lekker slank hoertje uit Tjechie met blond haar. Ze was vanaf het begin al erg aardig, we hebben eerst de prijs afgesproken 50 euro voor een half uurtje. Het halve uurtje hebben we niet helemaal vol gemaakt, maar het was wel lekker. Beter wat minder tijd en lekker dan langer en niet lekker!
Back to top
Dilliberto

PostPosted: Sat Nov 11, 2017 5:13 pm    Post subject: Vooruitgangstraat 12, Hazegras Reply with quote

Vooruitgangstraat geneukt met Bianca. slanke meid met blond haar, helemaal niet verkeerd. Zou zo weer langs gaan. Voor 50 eirp lekker met deze blonde meid geneukt. Ze zit op nummer 12
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> W-Vlaanderen Provincie All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum