Hoeren Forum
Lees ervaringen over hoeren in Nederland en Belgie

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Eindhoven, Baekelandplein

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Noord Brabant Provincie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
brammetje
Member

PostPosted: Sun Jun 14, 2009 2:54 pm    Post subject: Eindhoven, Baekelandplein Reply with quote

Is er nog wat leuks te doen bij de raambuurt in Eindhoven. ik lees er hier nooit wat over.

Lees ervaringen klanten in de raambuurt in Eindhoven
Back to top
View user's profile Send private message
Paarse knop

PostPosted: Wed Sep 02, 2009 8:57 pm    Post subject: Reply with quote

Is zeker wel wat leuks te doen. het is er niet zo goed als bijvoorbeeld Amsterdam of zo, maar het is een stuik beter dan toen het nog gewoon in de straten was. Ik ga af en toe eens kijken en regelmatig heb ik een leuke wip.
Barend

PostPosted: Sat Mar 13, 2010 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Heb er vorige week nog geneukt met een leuke blonde Duitse meid. Haar naam is Mandy en ze pijpt je ballen helemaal leeg. Ze deed lekker rustig aan, het was waar voor het geld.
Back to top
Steef

PostPosted: Mon May 31, 2010 11:40 am    Post subject: Reply with quote

Baekelandplein wordt een steeds beter buurt vindt ik. In het begin waren er niet echt veel leuke dames aanwezig daar, maar nu steeds meer.
Daddy Cool

PostPosted: Sun Dec 12, 2010 3:29 am    Post subject: Reply with quote

Handig kaartje met alle raambuurten
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Slimme Sjaak

PostPosted: Mon Aug 13, 2012 3:57 am    Post subject: Baekelandplein 21, Lisa uit Ghana Reply with quote

Op nummertje 21 zit een lekkere meid uit Ghana. Haar naam is Lisa en ze heeft een heerlijke donkere huid en lekker kontje, precies waar ik van kan genieten. Heb me lekker voor 30 euro door haar laten pijpen.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Mesmaeker

PostPosted: Tue Dec 11, 2012 11:00 pm    Post subject: Reply with quote

Ben hier pas nog met een rondborstige Bulgaarse meid wezen stoeien. Waar ze precies staat weet ik niet, als ik geil ben onthoud ik geen nummertjes, die maak ik alleen. Ze had blond haar een een tattoo op haar schouder.
Back to top
Henkie

PostPosted: Sun Apr 07, 2013 10:36 pm    Post subject: Samantha Baekeland 22 Reply with quote

Ben eergisteren bij blonde Samantha uit Rotterdam geweest op kamertje 22, ziet er wel leuk uit, maar verder was het helemaal niets. Kun je beter met een rubber pop gaan neuken, want er zit geen beweging in. Ze vind zichzelf heel wat, maar het is niks!
Back to top
Haaitje

PostPosted: Sun May 25, 2014 1:28 am    Post subject: Carla Roemeense meid op nummertje 6 Reply with quote

Carla is een Roemeense meid op kamertje 6 op het Baekeland plein. Ik zag haar staan en was meteen verkocht door haar uiterlijk, ze ziet er erg lekker uit, mooi slank lichaam en kleine tietjes en zwart haar. Ze stond in haar vitrine en keek me lekker geil aan, dus ben naar binnen gegaan.

Helaas viel het daar een beetje tegen, ik mocht nergens aanzitten, want dat vindt ze niet fijn, dus ben maar gaan liggen en ze heeft me gepijpt. Het pijpen was wel ok, het neuken was niet echt bijzonder. Ik kwam klaar in de missio houding. Ze ziet er prachtig uit, maar niet echt de moeite waard.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Noord Brabant Provincie All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum