Hoeren Forum
Lees ervaringen over hoeren in Nederland en Belgie

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Hoeren overzicht Diest

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> V-Brabant Provincie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Herman B

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 10:41 am    Post subject: Hoeren overzicht Diest Reply with quote

In Diest zitten een paar adresjes waar je langs kunt voor seksuele ontspanning. Zo is er El Patio en Alayah massages.

Sexadressen in Diest:

- El Patio : Prive club in Diest.

- Alayah : Massage salon in Diest
Back to top
View user's profile Send private message
Will I am

PostPosted: Mon Aug 31, 2009 10:49 pm    Post subject: El Patio, Staatsbaan 87, Diest Reply with quote

Bij El Patio werken al jaren lekkere meiden. C.J. is een heerlijke meid met blond haar en top siliconen borsten. Ze komt zo uit de Playboy gelopen lijkt wel. Ze is wel een beetje professioneel, ze krijgt veel aandacht.
Back to top
Harder

PostPosted: Thu Oct 07, 2010 8:52 am    Post subject: Lucca, Diest Reply with quote

Lucca is een geile meid die jaren in Diest heeft gewerkt. Nu blijkt ze naar Bekkevoort te zijn vertrokken.
Back to top
Harder

PostPosted: Tue Aug 23, 2011 5:46 am    Post subject: Lucca/Perla gestopt. Reply with quote

Lucca heeft een tijd onder de naam Perla gewerkt, maar het ziet er naar uit dat ze nu definitief gestopt is. Ze heeft een pracht lichaam, jammer.
Back to top
Jerry Puto

PostPosted: Wed Mar 06, 2013 3:57 pm    Post subject: El Patio Reply with quote

Zitten bij El Patio nog lekkere meiden? Ze presenteren zich als een club vol met allerlei lekkere foto modellen. Is er iemand de laatste tijd nog geweest op dit bedrag.
Back to top
Heubach

PostPosted: Tue Apr 15, 2014 10:17 pm    Post subject: Jennifer prive hoertjke ontvangt in Webbekom Diest Reply with quote

Hallo mannen. Ben je op zoek naar een onvergetelijke en spannende ontmoeting? Ik zal er voor zorgen dat je me hierna nooit meer vergeet.

Ik ontvang jullie zeer discreet. Ik ben mooi, speels en veelzijdig. Ik reageer niet op mail. Bel me maar ik zal jullie niet teleurstellen.

xxx Jennifer

Maak een afspraakje met Jennifer uit Webbekom

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> V-Brabant Provincie All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum