Hoeren Forum
Lees ervaringen over hoeren in Nederland en Belgie

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Antwerpen, Trans Hoer Debby (Shemale)

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Transsexuelen Belgie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Didier

PostPosted: Sun Sep 06, 2009 6:03 pm    Post subject: Antwerpen, Trans Hoer Debby (Shemale) Reply with quote

Zeer mooie vrouwelijke shemale en vriendin travestiet knap goed voorzien hebben alles te bieden aan heren en koppels in een luxe kader.

Champagne a volonte en nog veel meer ook andere fantasien zijn bespreekbaar ook trio mogelijk laat iets weten.

Kusjes Debby.

Contact gegevens van Debby

Back to top
View user's profile Send private message
shemaler

PostPosted: Sat Apr 28, 2012 8:33 am    Post subject: Debby is geil Reply with quote

Ik heb met Debby al wel eens een heel heet uurtje beleefd in Antwerpen. Lekker wederzijds pijpen en spuiten. Zou zo weer gaan!
Back to top
translover

PostPosted: Thu Jun 06, 2013 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

Even ter informatie, deze Debby werkt nog steeds. Ik heb me een keer heerlijk door haar in mijn kont laten naaien. Ze heeft een andere nummer, maar ik heb het nummertje gevonden op tippelgids.be, ben in Mei 2013 bij haar geweest.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Transsexuelen Belgie All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum