Hoeren Forum
Lees ervaringen over hoeren in Nederland en Belgie

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Den Bosch, prive Donna

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Noord Brabant Provincie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Marco de Wit

PostPosted: Tue Jun 02, 2009 12:26 pm    Post subject: Den Bosch, prive Donna Reply with quote

Tip van Flip voor de omgeving 's Hertogenbosch! Je moet eens langsgaan bij Donna. Dit is een lekkere geile slanke tante van ergens tegen de 40. Ze heeft een lekker figuurtje en piercings in haar doos.

Ze is voor veel in. Ook fisten en anaal en zo, en als je goed je best doet, komt ze spuitend klaar. Echt een sexbeest dus.

Ik heb een goede tijd met haar gehad. Haar pijpkunsten zijn uitstekend en je kunt haar lekker goed pakken, ook in haar strakke kontje dus.

Ik ga haar zeker nog een keer bezoeken.

groeten

http://www.tippelgids.nl/hoeren/noord-brabant/den-bosch/donna/

Back to top
View user's profile Send private message
Hamster

PostPosted: Thu May 03, 2012 7:11 pm    Post subject: Reply with quote

Donna is al een beetje op leeftijd, maar heeft een hemels lichaam. Vooral haar tieten zien er echt goed uit. Ik kan me aansluiten bij Marco en zeggen dat Donna zeker de moeite waard is.
Back to top
Jaap

PostPosted: Tue Apr 09, 2013 3:12 am    Post subject: Donna kan ook spuitend klaarkomen Reply with quote

Even ter informatie, Donna uit Den Bosch kan ook spuitend klaarkomen, ik was bij haar en was aan het vingeren en op eens kwam al haar sap er uit. Ik was verbaast, had dat nog nooit meegemaakt. Een dame die echt kan squirten in Noord-Brabant!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Noord Brabant Provincie All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum