Hoeren Forum
Lees ervaringen over hoeren in Nederland en Belgie

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Alkmaar, prive hoertje Denise

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Noord Holland Provincie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Heubach

PostPosted: Mon Jul 23, 2012 4:02 pm    Post subject: Alkmaar, prive hoertje Denise Reply with quote

Mijn naam is Denise uit Alkmaar en ik ben een leuke meid van 26 en ben in voor een heerlijk potje sex. Sex met variatie en door een lekkere jonge meid die er erg van houdt. Graag verwen ik je met me zachte borsten en pijp ik je hemels lekker naar een hoogte punt.

Ook kun je me heerlijk nemen , dat vindt ik zalig en me kutje is heerlijk nat van opwinding dus dat gaat dan helemaal goedkomen. Ben jij die man die me kan temmen bel me dan en kom bij me langs. Ik ben pas begonnen en nog zeer vurig en erg heet.

Bellen kan altijd om afspraak te maken, een half uur is 80 euro en een heel uur 120 euro. Een vluggertje kan ook. Ik hou er van en dat ga je echt merken. Kan me ook de hele avond met je vermaken. Leuk!!

xxx Denise

Contact met Denise

Zwinger

PostPosted: Tue Mar 12, 2013 2:26 am    Post subject: Reply with quote

Denise is echt de moeite waard, ook een leuke meid in de omgang. Ze doet wat ze beloofd en meer. Ben twee keer bij haar geweest en ze heeft me beide keren helemaal leeg laten spuiten. Top
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Noord Holland Provincie All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum