Hoeren Forum
Lees ervaringen over hoeren in Nederland en Belgie

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Eindhoven, Kitty

Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Noord Brabant Provincie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Pietje Puk

PostPosted: Wed Jan 05, 2005 3:00 pm    Post subject: Eindhoven, Kitty Reply with quote

Ik ben een keer bij Kitty langs geweest in Eindhoven. Ik zag haar staan op de www.hoerengids.nl Ik kan je vertellen dat ze zeker niet de dame is die op de foto staat. Wel jammer hoor. Het was verder trouwens niet slecht, maar ik baal er wel van als ze een andere foto gebruiken.
Back to top
View user's profile Send private message
Fransje
Guest

PostPosted: Thu Aug 25, 2005 1:38 pm    Post subject: Reply with quote

Ze gebruikt nu andere foto's , en dat is ze dus wel echt ! Leuke meid is ze trouwens vind ik.

Dit is haar page Kitty

Back to top
wwaazzaa
Guest

PostPosted: Tue Sep 13, 2005 12:18 pm    Post subject: Nou Reply with quote

Ik had gisteren met haar afgesproken. Kom ik op de afgesproken locatie, bel haar,... geen gehoor! Pakt ze gewoon niet op. Heb zeker 30 min. zitten wachten en een aantal keer gebeld, maar dat was zinloos. Heb me mooi zitten verheugen hierop en nou dit... Sad

Grrrr.....
Back to top
genieter
Guest

PostPosted: Fri Sep 30, 2005 11:17 pm    Post subject: Re: Eindhoven, Kitty Reply with quote

Pietje Puk wrote:
Ik ben een keer bij Kitty langs geweest in Eindhoven. Ik zag haar staan op de www.hoerengids.nl Ik kan je vertellen dat ze zeker niet de dame is die op de foto staat. Wel jammer hoor. Het was verder trouwens niet slecht, maar ik baal er wel van als ze een andere foto gebruiken.

waar kan je met haar afspreken dan???
In een hotel of gewoon bij haar thuis???
of werkt zij in een prive huis.
Ik heb haar al vaker op het net gezien
lijkt me wel een kanjer
zo niet heeft er nog iemang tips omg eindhoven
Back to top
ikkehier
Guest

PostPosted: Sat Oct 01, 2005 5:59 pm    Post subject: kitty,ehv Reply with quote

lukt bijna niet om af te spreken met haar,ze komt van oorsprong uit hongarije.ontvangt aan rand van het centrum prive bij haar thuis.
Back to top
Steef

PostPosted: Sun Jan 08, 2006 11:00 am    Post subject: Reply with quote

Het is inderdaad moeilijk om een afspraak met haar te krijgen, maar dat komt omdat ze erg druk is. Ik ben wel eens bij haar geweest en het was zo zo. Ik vond haar er wel ok uitzien, maar ik vond haar niet echt spirit hebben. Ze deed wat ze moest doen en niet meer. Ik ga niet weer bij haar langs in ieder geval.
brammetje
Member

PostPosted: Fri Aug 04, 2006 6:37 pm    Post subject: Reply with quote

Ik ben wel eens bij deze hongaarse geweest en ik vond het een beetje tegenvallen. op de foto is moeilijk te zien hoe haar uiterlijk is. En het is niet wat vond ik.
Back to top
hoerenforum
Site Admin

PostPosted: Thu Oct 22, 2009 2:33 pm    Post subject: Reply with quote

Kitty is niet dezelfde als op de foto in de tipplegids. Toch is ze wel een aanrader. Ze is erg beleefd en vriendelijk en echt heel geil. Kitty de N. ontvangt ook in Tilburg en Waalwijk.

(originele post van Peter)
Back to top
hoerenforum
Site Admin

PostPosted: Thu Oct 22, 2009 2:34 pm    Post subject: Reply with quote

kitty is minder goed geworden. In eindhoven was ze echt geil. Nu in Waalwijk viel het een beetje tegen. Bovendien heeft ze een buikje gekregen. Volgende keer gewoon iets anders proberen Confused

(originele post van Stefan)
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Hoeren Forum Forum Index -> Noord Brabant Provincie All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum